zondag 30 september 2012

Workshop fimo kleien bij SweetStuff

Vandaag hebben mijn zus en ik een fimo-workshop gevolgt bij Sweetstuff in Hilversum. Zie: SweetStuff
Ik heb een hoop geleerd! En we hebben hele mooie zoetigheden gemaakt.
We zijn er erg trots op.
En we hebben genoten van een heerlijke (zoete) high-tea. Jummie!!!
Mijn zus is klaar en voorziet alles van haakjes en oogjes: 

 Deze cupcake ben ik het meest trots op! Een kerstcupcake!!!

  Dit zijn alle bedels die we gemaakt hebben vanmiddag:
Ik: hartjes-koekje met wit (fimo)glazuur, chocoladereepje (d.m.v. mal), chococupcake met paarse topping, spekkie met fake sugar, gedraaide spekkies met fake sugar in een potje, sterretjes in een potje en natuurlijk de kerstcupcake!
Mijn zus: koekjes in een potje, cupcake met roze topping, aardbeientaartje, kopje koffie (met hulp van Lisa), citroencupcake, hartjes wafel met glazuursaus en een koekje (d.m.v. mal)
Het harde werk werd daarna beloond met een heerlijke zoete high tea!!!
Het was perfect verzorgt allemaal! AANRADER DUS!!!!
Meer infomatie voor deze workshop vind je op SweetStuff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten