dinsdag 10 december 2013

Hippe Houtense kerstmarkt 7-12-13

Afgelopen zaterdag stond ik op de Hippe Houtense (kerst)markt.
Dit was in een schuur (niet perse lekker warm hierdoor...maar ja... buiten staan zou nog erger zijn! haha)
Het was vrij onverwacht, want er was iemand verhinderd en ik mocht inspringen.
En dat deed ik graag!

Er stonden 8 kraampjes in totaal. Dus een leuke kleinschalige kerstmarkt,
maar o-zo gezellig!
Er was koffie, thee en chocomel verkrijgbaar. Maar ook warme wafels! dat was errrrug lekker!!!

De dames van de organisatie hadden veel aan promotie gedaan.
Dus de markt was goed bezocht.

Hieronder enkele foto's van de dag.
Het was een beetje donker binnen, dus excuses voor de slechte kwaliteit.

Mijn Crafts by Cloud kraampje:

Leuke meiden die (zoals vaker) niet konden kiezen tussen al dat leuks: 


Het is nog ochtend, maar het begint al wat drukker te worden:


 Kerstbal-kettingen! Speciale aanbieding :) 


 Decoden doosjes op mijn kraampje:


In het midden van de schuur stond een grote tafel waar je een amaryllisbol kon versieren. Erg leuke workshop!

 De zon heeft zich zelf ook nog heeeeeeel even laten zien in de middag!!!

 Standje van de buren:

De deelnemers aan deze markt waren:
Djoj & More
Hieperdepiep (workshop)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten