vrijdag 28 maart 2014

Claudia is het 'Gezicht van U(trecht)'

Ik mag een week lang een Facebook-pagina van de Gemeente Utrecht beheren! De pagina heet 'Gezicht van U.
Afgelopen woensdag was de eerste dag. Toen heb ik me voorgesteld.
Ik wil heel graag via deze pagina aan de Utrechters laten zien hoe creatief Utrecht is.
Gisteren (donderdagavond) ben ik dus op pas gegaan met mijn fiets. Dit zijn de resultaten:



Toen ik deze avond naar de stad fietste kwam ik langs de ombrei-brug over de Vaartse Rijn. Deze bijzondere brug en bijbehorende auto is versierd met breisels. Erg leuk en creatief!!! Meer info over de brug en de gebreide auto vind je op deze pagina van de initiatiefnemers: Westerkade.


Na de gezellige brei-brug fietste ik langs een van mijn lievelingswinkeltjes in Utrecht! Beadies! Dit winkeltje zit op Oudegracht 193. Je kan er losse kralen en sieraden van hun eigen label kopen. Heerlijk om even te snuffelen. Ze hebben zoveel moois. Ik was in mijn vorige leven een ekster denk ik........... Helaas was de winkel gesloten...misschien maar goed ook (voor mijn portemonnee)


Verdere Facebookposts kan je dus bekijken op de Facebook-pagina!
Maar ik wil nog van alles  laten zien (HipRaven, De Zelfgemaakte Markt, Spring Stores, KBTR, Galerie Lucie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten