donderdag 28 maart 2013

Ontspanning nodig!

Hai! 
Afgelopen week druk gehad.... ons huis staat te koop! Morgen staat het op Funda. Maar alles heeft veel impact op me gehad: alles regelen met de makelaar, foto's laten maken. Lange lijsten invullen... financiële gegevens opzoeken en uitpluizen. En hypotheken en financiën zijn niet mijn sterkste kant.
Om een beetje te ontspannen heb ik wat leuke telefoon-plugjes gemaakt.
De Fimo-bloempjes heb ik zo gekocht. Dus die heb ik niet zelf gemaakt! (I wish!)
Ik ga ze op de Koninginne-vrijmarkt in Utrecht verkopen.
Nu nog een leuke manier bedenken om ze te presenteren.........











3 opmerkingen:

  1. Hey Claudia girl!
    Jaaa ik weet precies wat je bedoeld, ontspannen is heel belangrijk, vooral in zo´n drukke periode... En dan is lekker creatief bezig zijn heerlijk relaxed, toch?
    Wat een leuke plugs heb je gemaakt, ik heb ook zulke plugs, ook met zo'n platte kant, mijn dochter wil ook op koninginnen dag gaan staan, waar sta jij?
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik kom helemaal tot rust als ik lekker kan freubelen! Maar soms ontbreekt de tijd. Gelukkig heb ik komend weekend weinig afspraken en kan ik weer eens lekker aan de slag!
    Ik sta 10 april op Plompetorengracht 9. Voor het pand van SSH (groot wit gebouw). Waar gaat je dochter staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het gevoel... en ook ik heb een tijd probleem... als ik dat ooit nog eens ergens kan kopen... ben ik vaste klant;-)
    Mijn dochter gaat hier in een speciaal kinderpark staan, daar mogen alleen kinderen hun dingen verkopen, vorig jaar heeft ze enorm goed verkocht, en dat jaar daar voor ook.. dus we hopen dat ze weer dit jaar goed verkoopt, ze is er in ieder geval weer erg druk mee..

    BeantwoordenVerwijderen