vrijdag 8 maart 2013

Veiligheidsspel met leuke hangers/ Lente blijf svp!!!

Hoi daar! 
Ik heb effe snel een creatieve bui gehad gisteren en een veiligheidsspel voorzien van leuke hangertjes: Fimo-klei-bedels en kralen.
Ik vind 'm leuk gelukt!



LENTE of weer WINTER?
Het was even fijn, dat lekkere lente-weer. 
Ik heb leuke narcissen gekocht om die reden. 
Maar komend weekend gaat het weer sneeuwen....ben d'r zooo klaar mee! bah! >_<
Nou ja....ik kan gelukkig nog even een tijdje van de narcisjes genieten!
Goed weekend allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Ohh leuk geworden die veiligheidsspeld! Ja echt zo jammer dat het weer koud gaat worden. Was al helemaal vrolijk aan het worden met dat lente zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei die speld is echt gaaf zeg.

    Ik heb je gevonden via het craftyswap forum (volgens mij hebben we al eens geswapt ;-)

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel.

    Ja, Kirsten, we hebben al eens geswapt. De hartjesswap heb ik van jou gekregen! :D

    BeantwoordenVerwijderen