maandag 17 februari 2014

Creatief shoppen in Utrecht

Zaterdag ben ik even lekker de stad in geweest (Utrecht). 
Ik ben in de Voorstraat geweest bij SpringStores. Hier heb ik al eerder een blogpost over geschreven. KLIK.
Er waren al aardig wat schappen gevuld met leuke spulletjes.

Ik heb twee schattige kaartjes gekocht van Philomade:

Daarna even de Xenos ingedoken. En ik ben de hobbyspullen even uitvoerig gaan bekijken. Ik kwam onder andere het volgende tegen:

Glazen potjes met allerlei hobbyspulletjes als lintjes, knoopjes, roosjes en andere naai-items. Een compleet potje om thuis lekker mee te gaan freubelen. De prijs is € 5,99
En ze hadden ook schattige klosjes met lint. Voor maar € 1,29

Ik heb 2 leuke rolletjes met Washi-tape gekocht voor € 1,99
Ze hadden meerdere designs. Ik heb de combi 'hartjes en vlindertjes' gekozen.

Bij de Bijenkorf was ik ook al een tijdje niet geweest.  Ik vind de afdeling met de keukenspullen daar altijd zo leuk! Veel leuke schaaltjes, bakspullen, theepotten en ga zo maar door. 
Ik heb een koekjesstempel gekocht. Er zitten 2 rubberen stempels bij. De ene met en hartje en de andere met een tekst 'MADE WITH LOVE'. Heel schattig.
Als ik een keer koekjes ga bakken, zal ik de stempel gaan gebruiken en dan zal ik een foto van het eindresultaat hier plaatsen.  

Op dezelfde verdieping als de bakspullen heb je achterin de winkel ook een gedeelte waar ze leuke stationery verkopen van het merk Paperchase
Omdat ik zo dol ben op vogeltjes, heb ik een leuke pen en lieve stickertjes met birdies gekocht.
De pen was € 3,00 en de stickers ongeveer € 2,50.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten