donderdag 27 februari 2014

Speedshoppen helemaal geslaagd

Gisteren was ik bij het Kruidvat en de Hema.
Even speedshoppen. Ik was pas om 17.40 uur bij het winkelcentrum en om 18.00 uur zouden de winkel sluiten. Dus even de Kruidvat binnen gesjeesd en daar zag ik allemaal uiltjes! Ik ben niet zo van de beeldjes. Want die staan doorgaans alleen maar stof te happen. Maar deze schatjes kon ik echt niet laten staan! (€ 1,99 per stuk)
En een beetje fout, maar toch stiekem heel leuk: er zit een lampje in! Dus hierbij foto's van mijn brandende uiltjes op mijn nachtkastje! ♥


En bij de Hema hebben ze het laatste jaar ook zoveel leuk crea dingetjes! Ze hebben de deco en washi-tape helemaal ontdekt en ze hebben regelmatig een nieuwe collectie aan tape-jes.

Gisteren kwam ik deze 4 schattige tapes tegen! Van die minirolletjes. Ze zijn te koop per 4 stuks en ze kosten € 2,50



♥♥♥☺♥♥♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten