woensdag 25 juni 2014

Markten en creativiteit

De laatste tijd ben ik erg druk geweest met allerlei opdrachten en markten.
Hieronder zal ik de leukste dingen beschrijven :)

Via een vriendin van mijn moeder kreeg ik de vraag of ik wat dieren kon maken. Onder andere een nijlpaardje. Dit is 'n geworden! Het wordt een sleutelhanger.

















Zaterdag 14 juni stond ik op een heel leuk zomerfeest van het dorpje Cothen (provincie Utrecht).
Het was niet heel druk bezocht. Maar het was wel gezellig! En dat is ook belangrijk!
Hieronder een impressie van de dag:


Ik heb ook nog twee leuke sleutelhangers gemaakt voor iemand die vroeg om een tijger en een konijn. Dus dit is het geworden:




Vrijdag 20 juni had ik vrij van mijn werk en ik heb op de Hippe Houtense Markt gestaan. Daar heb ik met de kerst ook eens gestaan (binnen in een schuur). 
Het duurde van 12.00 - 18.00 uur. En rond 15.00 uur werd het echt heeeel druk. Al die kids kwamen uit school en stonden zich te verdringen voor mijn kraam. Na die stormloop leek het wel of er een bom was ontploft op mijn kraam! haha :D


De zaterdag na de bovenstaande markt, stond ik met een kraam op het complex van de Volkstuinen Houten.
Het was tijdens de open tuinen dag. Wat een prachtige volktuinen heb ik daar gezien! Prachtig!
Ik stond lekker op het gras tussen de appelboompjes.
De zon scheen en het was heerlijk. Uiteraard niet zo veel bezoekers, maar de sfeer die er hing maakte alles goed!
Hieronder een impressie:




















Daarna heb ik nog een kawaii konijn en twee monstertjes gefimoot. Lekker freubelen, Dat werkt zo ontspannend! Het konijntje lijkt een beetje op Molang.


















En omdat ik zwanger ben, wilde ik een leuke deurhanger maken. Dit is 'm geworden:
De onderste foto is een ketting. Ik vind ze allebei erg leuk geworden!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten